»Verjamemo, da ima kultivirano meso velik tržni potencial, saj uživalci v splošnem kažejo veliko zanimanja za okus in hranilne prednosti živalskih proizvodov. Seveda menimo, da resnični živalski produkti bolje potešijo te potrebe, vendar je zdrava konkurenca dobrodošla.«
»Konkurenca v Sloveniji se bo še povečala, saj bo prisotnost močnega ponudnika z drugim največjim tržnim deležem povzročila pritisk na prevladujočega ponudnika.«
»Ta nakup je pomemben korak naprej za prisotnost blagovne znamke Shell v Sloveniji, za stranke pa predstavlja predvsem večjo možnost izbire, saj povečuje tržno konkurenco v Sloveniji.«
»Strokovnjaki namreč menijo, da zmanjševanje uživanja mesa in drugih živalskih izdelkov najpomembneje prispeva k trajnosti prehranjevanja, raziskava pa je pokazala, da ima Slovenija enega od najvišjih deležev prebivalcev, ki se mesu ne mislijo odpovedati.«
»Mislim, da se bomo tega najprej lotili v Ameriki in v Singapurju, ker so to že države, ki so odobrile prodajo kultiviranega mesa. Mislim pa, da bo to mogoče tudi že v Evropi v štirih, petih letih.«
»Ena izmed najpomembnejših nalog sodobnih živalskih vrtov je namreč ohranjanje zdrave in genetsko dovolj pestre populacije posameznih ogroženih živalskih vrst, da lahko v primeru potreb za vračanje živali v naravo to v okviru naravovarstvenih projektov tudi izvedemo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju